Gydomieji masažai

Sportinis masažas

masazas 46Sportinis masažas - tai masažas, kurio metu naudojama tam tikra atlikimo metodika, kurioje yra griežti reikalavimai masažo krypčiai, rankos padėčiai, masažo būdų sekai, stiprumui ir kt. Ši masažo rūšis daugiau atliekama sportininkams siekiant prisitaikyti prie fizinio krūvio, gerinant sportinį rezultatą, taip pat siekiant išvengti traumų. Sportinis masažas skirstomas į: atstatomąjį, paruošiamąjį (pastarasis dar skirstomas į - pramankštos, sušildantį, tonizuojantį ir raminantį), treniruočių, gydomąjį ir taškinį.

Atstatomasis - atliekamas po įtemptų treniruočių ar varžybų maksimaliai atsatyti darbingumą. Jį galima atlikti po nedidelio krūvio praėjus maždaug 20-30 min., po maksimalaus net - 6-8 val. Geriausia masažą derinti su šilumos procedūromis.

Paruošiamasis - atliekamas prieš treniruotes ar varžybas. Vieniems jis atliekamas kaip apšildomoji procedūra, kitiems – kaip tonizuojanti. Jį galima atlikti 3-4 d. prieš varžybas ir net gi varžybų dieną.

Treniruočių - atliekamas treniruočių periode su tikslu padėti pasiekti geriausią sportinę formą, padidinti BFP, sustiprinti sąnarius ir raiščius bei raumenyną.

Gydomasis - atliekamas esant tam tikros formos ligomis, traumomis ir esant kitiems susirgimams pagal indikacijas.

Taškinis - atliekamas kaip pagalbinė priemonė aukščiau minėtiems masažo rūšims arba atskirai reflektoriškai veikiant biologiškai aktyvius taškus. Ko pasėkoje gaunama ne tik atsakomoji reakcija į spaudimą pirštu, bet ir refleksiškai susijusiose vidaus organuose, vegetacinėje nervų sistemoje.

Sportinis masažas daromas norint pagerinti sportininko fizinę būklę, padidinti darbingumą, padėti greičiau pasiekti, stiprinti bei išlaikyti aukštą sportinę formą, efektyviai pasirengti varžyboms ir dideliems fiziniams krūviams bei atsistatyti po jų.


Išnaudokite sveikatos draudimus tik MŪSŲ centre! Dirbame su: IF, SEB, Compensa, Lietuvos draudimas, ERGO.